-
Saskarsme
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ZINĀTŅU NOZARU KLASIFIKĀCIJA | 2 | |
PSIHOLOĢIJAS ZINĀTNES ATTĪSTĪBAS POSMI | 2 | |
EKONOMIKAS UN PSIHOLOĢIJAS ZINĀTŅU SAKARĪBA | 3 | |
PSIHOLOĢIJA EKONOMIKAS PRAKSĒ | 3 | |
INDIVĪDA ATTĪSTĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 4 | |
SABIEDRĪBAS SOCIĀLO MODELI IETEKMĒJOŠI FAKTORI, APSTĀKĻI UN NOSACĪJUMI | 4 | |
PĒTĪŠANAS METODOLOĢIJA UN METODES PSIHOLOĢIJĀ | 5 | |
Saskarsmes psiholoģijā ir iespēja objektīvi pētīt likumsakarības | 5 | |
Speciālās metodes | 6 | |
EMPĪRISKĀS UN TEORĒTISKĀS IZZIŅAS METODES | 7 | |
TESTU METODE | 8 | |
MŪSDIENU PSIHOLOĢIJAS NOVIRZIENI | 8 | |
SASKARSME | 10 | |
SASKARSME KĀ CILVĒKA UZVEDĪBAS FORMA | 10 | |
Ietekmēšanas veidi | 11 | |
SASKARSMES TELPAS ATTĀLUMU STRUKTŪRA | 12 | |
Saskarsmes prasmes un spējas jeb kompetence | 12 | |
SASKARSMES STRUKTŪRVIENĪBAS (saskarsmes veidi) | 13 | |
Likumi, kuri jāievēro saskarsmē | 13 | |
SADARBĪBA | 14 | |
KOMUNIKĀCIJA KĀ SADARBĪBAS FORMA | 16 | |
ATTIEKSME UN MIJATTIECĪBAS | 17 | |
Attieksmju attīstības avoti | 17 | |
CILVĒKA POTENCIĀLA STRUKTŪRELEMENTU SISTĒMA | 18 | |
KOMPETENCE SMATRICA PROFESIONĀLĀ DARBĪBĀ | 19 | |
DARBA PSIHOLOĢIJA | 20 | |
DARBĪBAS SOCIĀLĀ PSIHOLOĢIJA | 21 | |
VAJADZĪBAS | 23 | |
Apmierinātības līmeni determinējošo rādītāju teorētiskais modelis | 23 | |
MOTIVĀCIJA | 24 | |
Darbības motīvu klasifikācija | 24 | |
DARBĪBAS SPECIFIKA – RADOŠĀ DARBĪBA | 24 | |
Karjeras veidošanās process darbībā | 25 | |
ORGANIZĀCIJAS PSIHOLOĢIJA | 25 | |
Organizāciju psiholoģijas saturs | 25 | |
Organizācijas mērķu hierarhija | 26 | |
Līderisma modeļa shēma | 27 | |
Organizācijas tipi | 27 | |
Organizācijas kultūra | 27 |
Saskarsmes psiholoģijā ir iespēja objektīvi pētīt likumsakarības.
Galvenais uzdevums ir panākt labvēlīgu respondentu attieksmi, ieinteresēt viņu, lai informācija būtu patiesa.
Psiholoģiskajā pētījumā iegūtā informācija ir atkarīga no sadarbības, savstarpējām attiecībām.
Galvenais izpētes priekšmets ir cilvēks.
Psiholoģijas pētīšanas mērķis ir izzināt cilvēku, uzvedības likumsakarības, noskaidrot cilvēka uzvedības noteicošos faktorus.
Nacionālās kultūras vērtību orientāciju dažādību.
Lai nodarbotos ar psiholoģiskajiem pētījumiem, ir jānodrošinās ar psiholoģisko teoriju.
Pētīšana sākas ar problēmas apzināšanu.
Kāda ir atšķirība problēmai no tēmas? Aktualitāte ir problēma. Problēmas ir jautājuma aktualitāte dažādos rakursos.
1)problēma
2)temata formulējums
3)instrumentārija izstrāde:
a)hipotēzes izvirzīšana
b)mērķa formulēšana
c)uzdevumu formulēšana
d)metodes izvēle
Hipotēze ir zinātnes aprobežotas teorijas un izdalītas pētāmās pazīmes.
Pēc satura hipotēzes iedalās:
hipotēze parādīta eksistenci
sakarības starp cēloņiem
hipotēze par cēloņsakarībām.
Psiholoģiskajos pētījumos parasti cenšas iegūt papildinformāciju. Šim nolūkam izvēlas pētīšanas metodes, kuras savukārt pēc uzdevuma.
Piem., uzd.
noskaidrot personības identitāti;
noskaidrot sabiedriskās attiecības;
noskaidrot saskarsmes sadarbības procesus grupā;
darbības motivācijas faktors.…
Darbā dažādas shēmas par vajadzībām, saskarsmes psiholoģija, saskarsme, motivācija, zinātņu nozaru klasifikācija,komunikācijas, attieksme u.tt.
- Neverbālā saskarsme
-
Neverbālā saskarsme - mīmika
Konspekts4 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Psiholoģija
- Saskarsme
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Neverbālā saskarsme
Konspekts augstskolai1
-
Neverbālā saskarsme - mīmika
Konspekts augstskolai4
-
Saskarsme kā cilvēka uzvedības forma
Konspekts augstskolai10
-
Saskarsme
Konspekts augstskolai3
-
Konfliktregulējošā saskarsme
Konspekts augstskolai3