Sadales kanāls – uzņēmums vai arī atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.
SK dalībnieku funkcijas:
pētniecības darbs – info vākšana un apstrāde, kura nepieciešama sadales un apmaiņas procesa plānošanai;
preču virzīšana tirgū – reklāmas izstrāde un izplatīšana un citas mārketinga darbības;
kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciālajiem patērētājiem (vairum- un mazumtirdzniecības aģentiem);
preču pielāgošana – darbības, kas saistītas ar preču ražošanu, montāžu un iesaiņošanu ar mērķi, lai patērētājs to adaptētu;
pārrunu organizēšana – pārrunas, lai vienotos par cenām un citiem līgumā paredzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz precēm un pakalpojumiem;
preču fiziskā pārvietošana – organizēt precu transportēšanu un izvietošanu noliktavās;
finansēšana – meklējumi iegūt uz izmantot līdzekļus, lai segtu izdevumus un lai nodrošinātu SK sekmīgu darbību;
riska uzņemšanās – uzņemties risku, lai SK labi darbotos.…