Lekciju konspekts sagatavots špikera formātā (4.fontā). Apskatīts: sadales kanāli, dalībnieku funkcijas, sadales kanāla līmenis, tradicionālais sadales kanāls, vertikālā mārketinga sistēma, korporatīvā mārketinga sistēma, līguma sistēma, vadāmās vertikālās mārketinga sistēmas,horizontālā mārketinga sistēma, daudzkanālu mārketinga sistēma, dalībnieku lomas, sadarbība, konflikti, konkurence, lēmuma pieņemšanas process, pircēju vajadzību analīze, sadales kanāla ķedes darbību ietekmējošie faktori, dažādi alternatīvi sadales kanāli, alternatīvo kanālu dalībnieku skaits, organizatoriskie kritēriji, kanāla vadības sistēma, preču pārvietošana, pamatelementi, apkalpošanas līmenis no pircēju viedokļa, kopējie preču pārvietošanas izdevumi, varianta izvēle, lēmums par preču krājumu līmeni, pasūtāmo preču daudzumu, optimālo vienreizējo preču pasūtījuma apjomuk, transporta veidi, mazumtirdzniecība, iedalījums, klasifikācija, universālveikali, llielveikali, ikdienas pieprasījuma preču veikali, kombinētie, pakalpojumu uzņēmumi, īpašums un vadīšanas īpašības, korporatīvie tīkli, vadīšana, brīvprātīgie tīkli, patērētāju kooperatīvs, privilēģiju turētāja organizācija, konglomerāts, veikalu koncentrācijas līmenis, mazumtirdzniecība ar tiešo mārketingu, preci iznēsājot mājās, populārākie mārketinga lēmumi. Viss tas pats par vairumtirdzniecību.