Sadales kanāla līmenis ir ikviena jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu preču kustībā, kš aī tās īpašuma tiesību nodošanu galējam patērētājam.
Nulles līmeņa kanalu veido ražotājs, kurš realizē preces tieši patērētājam.Ir zinmi pamatā trīs tiešie realizācijas veidi – tirzniecība iznēsājot, sūtījumu tirzniecība, tirzniecība ražotajiem piederošos veikalos.
Vienlīmeņa kanals sastāv no viena starpnieka. Patērētaju tirgū šāds tirgotajs, kas pardod preces mazumtirzniecībā.
Dīvlīmeņu kanalā ir divi starpnieki. Patērētaju tiros par tādiem starpniekiem kļūst vairum- un mazumtirgotājs biznesa tirgos.
Trīslīmeņu kanals sastāv no trīm starpniekiem. Pie jau minētajiem vairum- un mazumtirgotājiem pievienojas sīkie vairumtirgotāji,kuri pērk preces pie lielajiem vairumtirgotājiem un pardod tās tālāk nelieliem mazumtirzniecības uzņēmumiem, kuus lielie vairumtirgotaji parasti neapkalpo.
Pastav arīkanali ar daudziem līmeņiem, kas samēra reti sastopami, tā kā jo vairak līmeņu ir sadales kanaliem, jo mazak iespēams tos kontrolēt un precēm ir augstakas cenas. No mārketinga viedokļa sadales kanalus var deferencēt arī atkarība no biznesa veida, ar uru nodarbojas starpnieks. Sakarā ar to var izdalīt:
Kanalus, kuri nodrošina preču fizisko pārvietošanu;
Kanalus, kuri nodrošina īpašumu tiesību nodosanu;
Kanalus, kuri nodrošina preču pārvietošanu tirgū;
Kanalus, kuri nodrošina finansu pakalpojumus.1…