Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:218514
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc produkta izstrādes un cenas noteikšanas, ir nepieciešams pārvietot un izplatīt to patērētājiem. Lai nodrošinātu šo svarīgo mārketinga darbību, ir jāveido sadales kanāli.
Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.
Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Visi dalībnieki jebkurā sadales kanālā izpilda vienu vai vairākas funkcijas:
Kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciālajiem pircējiem (vairum- un mazumtirdzniecības tīkliem, aģentiem u.c.), darījumu slēgšana.
Pārrunu organizēšana – pārrunas, lai vienotos par cenām un citiem līgumā paredzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz produktiem.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties