Sadale ir darbība (pasākumu komplekss), ko veic uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie patērētāja. Sadale sākas tad, kad prece ir gatava piegādei vai pārdošanai, un beidzas tad, kad patērētājs saņem preci. Pēc produkta izstrādes un cenas noteikšanas, ir nepieciešams pārvietot un izplatīt tos patērētājiem. Lai nodrošinātu šo svarīgo mārketinga darbību, ir jāveido sadales kanāli.
Jebkuras sadales metodes galvenais uzdevums ir nogādāt produktu un tā izgatavošanas vietas līdz patērētajām. Produktam jābūt laba stāvokli un jāatbilst kritērijiem, kurus tā mērķa tirgus uzskata par svarīgiem: viegla pieejamība, zema cena, izvēles iespējas vai vēl vairākas citas prasības. Sadale ietver gan transportēšanas metodes, gan vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību, gan tiešos pasta sūtījumus, gan lauksaimniecības preču pārdošanu autostrādes malā. Sadales stratēģijas lēmumi nozīmē piemērotāko tirdzniecības un izplatīšanas vietu un veidu izvēli.