Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāizvēlas viena konkrēta mērķauditorija, uz kuru būs vērsta viņa darbība. Tas ir nepieciešams, lai darbs būtu vieglāks un pārskatāmāks. mērķauditoriju ir jāsakārto pēc tās etniskās piederības, atšķirīgās kultūras, reliģijas un ekonomiskām īpatnībām. Speciālistam ir svarīgi zināt šo segmentāciju, lai atvieglotu savu pētījumu. Dažas no šīm segmentācijām ir viegli saskatīt savukārt citas ir grūti.
Sabiedrības dažādība ir ļoti raksturīga ASV. Ģeogrāfiskās, vēsturiskās un ekonomiskās atšķirības, neļauj analizēt visu sabiedrību vienkopus. Taču ASV šīs atšķirības ir katrā reģionā.
Apzināt mērķauditoriju parasti ir vieglāk ar datora palīdzību. Gan ģeogrāfiskie, gan etniskie parametri parasti ir ievadīti sociālās statistikas birojā.
Citi datu avoti, kā auto reģistrācija, vēlētāju reģistrācija, abonentu saraksts, baznīcas un organizācijas piederības var būt uzrādīti datora meklēšanas bāzēs.
Dramatiskas izmaiņas demogrāfiskā segmentā ASV ir divās grupās. Viena ir vecums – vīrieši un sievietes no 65 gadiem un etniskās minoritātes.
Vecums
Mūsdienās, kad ir uzlabojusies dzīves un medicīnas kvalitāte cilvēki dzīvo ilgāk nekā pirms 200 gadiem. Tas nopietni apdraud demogrāfisko situāciju, jo veco cilvēku skaits strauji palielinās, savukārt dzimstība samazinās.…