Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:885032
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Otrkārt, jāņem vērā, ka pievienojot sadaļu par plašsaziņas līdzekļu preferencēm
globālajai V-L-A-M tipoloģijai, tiek uzlabota vidējā vērtību tipoloģija.
Treškārt, kļuva ievērojama atšķirība starp plašsaziņas līdzekļu tirgiem un tirgiem, kuriem nav plašsaziņas līdzekļi. Trīs tirgos, kuros nebija plašsaziņas līdzekļi, kas skaidri pārspēja klasisko demogrāfisko segmentēšanu, pamatojoties uz dzimumu. Tas, ka tikai globālā V-L-A-M tipoloģija darbojas ārkārtīgi labi plašsaziņas līdzekļu tirgū mūs nepārsteidz, jo atbilstošie mediju mainīgie ir iekļauti mainīgo komplektā, ko izmanto tipoloģijas izstrādē. Pētījumu rezultāti šeit var būt nedaudz maldinoši
12. Nobeigums
Dzīvesveida pētījumi radās pēc secinājuma, ka daudzās produktu kategorijās svarīgas demogrāfiskās atšķirības vienkārši nepastāv un pat tur, kur tās notiek, nevar nonākt pie saprātīga un loģiska veida, kā piesaistīt konkrētam tirgum klientus. Lai piesaistītu un motivētu noteiktu patērētāju grupu, izmantojot komunikācijas kampaņas, ir jāgūst priekštats pat viņu psiholoģisko profilu, t.i., dzīvesveidu. Pētījumu rezultāti liecina, ka ir iespējams attīstīt līdzsvarotas vispārējā dzīvesveida tipoloģijas (izmantojot vērtības, dzīves vīzijas vai estētiskā stila izvēles atsevišķi vai kopā). Tās vēlāk var izmantot komunikācijas un mārketinga vadītāji stratēģiskai segmentēšanai lēmumu pieņemšanai. Šīs dzīvesveida tipoloģijas bieži pārspēj klasiskos demogrāfiskos un sociālekonomiskos segmentācijas mainīgos lielumus attiecībā uz produktiem, to ieguvumiem vai atribūtu novērtējumu. Globālā tipoloģija, apvienojot sadaļas par vērtībām, dzīves vīzijām, estētisko stilu preferencēm un multivides preferencēm, ne tikai sniedzot visbagātākos datus (priekš komunikācijas stratēģiem, radošiem un mediju plānotājiem), bet arī dod vislabāko diskriminējošo veiktspēju salīdzinājumā ar citām dzīvesveida segmentēšanas metodēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties