Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:955470
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētniecība ir stratēģisku sabiedrisko attiecību viens no galvenajiem komponentiem, kā arī daudzi komunikāciju vadītāji ir apmācīti tieši kā pētnieki. Lielākā daļa praktiķu tādēļ daudzus no saviem pētījumiem pērk no reklāmas aģentūrām.
Trīs pamata pakalpojumi, kas attiecas uz trīs vides skanēšanas un sabiedrisko attiecību pētījumu novērtēšanas tipiem, ir:
1.Fokusa grupas pētīšana,
2.pakalpojumu ierobežošana un analīze,
3.pārskatu pētīšana.
Šie pētījuma pakalpojumi ir metodoloģiskas metodes; tie ir specifiskas stratēģijas, kas paredzētas informācijas vākšanai par sabiedrību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties