Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:461986
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
SABIEDRISKO ATTIECĪBU LOMA ZĪMOLA MENEDŽMENTĀ
Menedžments un izglītība
Lenka Mikacova, Petra Gavlakova

Raksta autoru mērķis ir iepazīstināt un informēt sabiedrību par sabiedrisko attiecību lomu mūsdienās. Rakstā tiek norādīts tas, ka mūsdienās sabiedriskās attiecības var būt ne tikai tilts starp sabiedrību un organizāciju, vai profesija, kas sevī ietver vairāk organizatoriskas dabas jautājumus, bet jau kādu laiku sabiedriskās attiecības cieši piedalās arī mārketingā un reklāmā. Rakstā skaidrots, ka mūsdienās lielai daļai zīmolu reputācija ir veidojusies no cilvēku ciniskuma, tādā veidā, to padarot vairāk negatīvu nevis pozitīvu. Sabiedrisko attiecību speciālisti cenšas uzlabot zīmola reputāciju stāstot par to, kādi ir organizācijas mērķi, vērtības un kvalitāte, nevis par produkciju vai pakalpojumu, ko noteiktā organizācija vai uzņēmums piedāvā. Bieži vien sabiedrisko attiecību speciālistiem vienmēr jābūt ļoti kompetentiem un izglītotiem savā jomā, lai varētu panākt apkārtējo uzticību un uzlabot priekšstatus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties