KOPSAVILKUMS
SABIEDRISKO ATTIECĪBU LOMA ZĪMOLA MENEDŽMENTĀ
Menedžments un izglītība
Lenka Mikacova, Petra Gavlakova
Raksta autoru mērķis ir iepazīstināt un informēt sabiedrību par sabiedrisko attiecību lomu mūsdienās. Rakstā tiek norādīts tas, ka mūsdienās sabiedriskās attiecības var būt ne tikai tilts starp sabiedrību un organizāciju, vai profesija, kas sevī ietver vairāk organizatoriskas dabas jautājumus, bet jau kādu laiku sabiedriskās attiecības cieši piedalās arī mārketingā un reklāmā. Rakstā skaidrots, ka mūsdienās lielai daļai zīmolu reputācija ir veidojusies no cilvēku ciniskuma, tādā veidā, to padarot vairāk negatīvu nevis pozitīvu. Sabiedrisko attiecību speciālisti cenšas uzlabot zīmola reputāciju stāstot par to, kādi ir organizācijas mērķi, vērtības un kvalitāte, nevis par produkciju vai pakalpojumu, ko noteiktā organizācija vai uzņēmums piedāvā. Bieži vien sabiedrisko attiecību speciālistiem vienmēr jābūt ļoti kompetentiem un izglītotiem savā jomā, lai varētu panākt apkārtējo uzticību un uzlabot priekšstatus.…