Tāpat salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par 7% ir samazinājies to ceļu satiksmes negadījumu skaits, kuros ir iesaistīti velosipēdisti, bet par 8% sarucis alkohola reibumā aizturēto pedāļu minēju skaits. Tādēļ CSDD uzskata, ka kampaņa bija efektīva. [6]
Sociāli izglītojošo satiksmes drošības kampaņu „Velosipēdu redzi?” rīkoja Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sadarbībā ar Satiksmes ministriju un Valsts policiju. Kampaņa tika finansēta par OCTA līdzekļiem, un tās galvenais atbalstītājs bija apdrošināšanas sabiedrība „ERGO Latvija”, kā arī kampaņu atbalstīja SIA „Latvija Statoil” un SIA „Tele2”. [2]
Secinājumi:
1. Lai uzņēmums spētu organizēt veiksmīgu SA kampaņu, tam ir nepieciešams izvērtēt un noskaidrot sākotnēji konkrētos mērķus, mērķauditoriju un izvēlēties efektīvākos komunikāciju kanālus.
2. Kampaņa „Velosipēdistu redzi?” ir izveidota ar mērķi izglītot sabiedrību par satiksmes drošību, kā arī veicināt vispārēju velosipēdistu vadītāju izglītības līmeni.
3. Kampaņa ir bijusi īpaši populāra jauniešu vidū.
4. Biežākie velosipēdistu pārkāpumi bijuši braukšana reibumā un braukšana bez velosipēdista tiesībām.
5. Kampaņa ir bijusi veiksmīga, to pierāda gan uzvara konkursā „Password 2011”, gan negadījumu mazināšanās.
…