Vai Jums uzņēmumā ir izstrādāts krīzes situāciju plāns? Vai darbinieki ir apmācīti kā jākomunicē krīzes laikā ar publikām?
Iepriekš paredzēts krīzes situācijas plāns nav. Uz doto brīdi, kad uzņēmumā krīze norit, regulāri ir sapulces, kur mēs plānojam kā situācija varētu attīstīties un gatavojam uzņēmuma nostāju, kā arī paužam to. Darbinieki regulāri tiek informēti par to kā runāt ar klientiem. Ko var un ko nevar teikt. Ne visu informāciju drīkst paust uz āru.
Vai varat pastāstīt par kādu krīzes situāciju Jūsu uzņēmumā?
Krīzes situācija uz doto brīdi norit. Tā sākās jau gada sākumā, kad laikā netika piegādāta jaunākā prese. Tad atklājās uzņēmuma finansiālās problēmas un vadības nespēja uzņēmumu izvest no tās ārā. Uz doto brīdi vadība tiek mainīta un mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai šī vadības maiņa un jauno produktu ieviešana tirgū ( pasta banka) norit bez problēmām un liekas ažiotāžas.
Kā Jūs krīzes laikā komunicējat ar publikām – klientiem, partneriem? Vai uzņēmumam ir pausta vienota nostāja krīzes laikā?
Uzņēmuma viennozīmīgi ir vienota nostāja. Kā jau minēju darbinieki tiek informēti. Galvenā uzmanība pašlaik tiek vērsta tieši uz klientiem un to saglabāšanu. Uzticības un stabilitātes radīšanu un saglabāšanu.…