Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:818355
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par sabiedrisko attiecību pirmsākumiem jau var runāt senās Ēģiptes, Grieķijas (Olimpisko spēļu dalībnieku popularizēšana) un Romas laikā. Viduslaikos – baznīca viena no pirmajiem lieto vārdu ‘propaganda’, misionāru ticības izplatīšanai.
Agrīnie sākumi ASV – pasākumi ieceļotāju piesaistīšanai. 17.gs. – dažādu institūciju informēšana par savām aktivitātēm. ASV neatkarības dibināšanā liela loma bija publiskām aktivitātēm.
19.gs. ASV – attīstās SA aktivitātes. Preses aģentu nozīme – viņu uzdevums ir iegūt publicitāti indivīdam vai organizācijai. Pseidonotikumu radīšana. Pirmais valsts prezidenta preses sekretārs. 1897.g. Amerikas dzelzceļa asociācija bija pirmā, kas lietoja vārdus “public relations”
20.gs. pirmā puse ASV – 1900.g. pirmā SA aģentūra “Publicity Bureau”. Parādās pirmās klientu avīzes, papildus informācija pievienošana čekos. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties