Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:945691
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Neviens jautājums sabiedrisko attiecību praksē nav tik nozīmīgs kā jautājums par programmas novērtēšanu. Tas ir procesa pēdējais posms. Tomēr ne visi sabiedrisko attiecību darbinieki «uztver» šo tematu, jo sistemātiska programmas efektivitātes mērīšana sabiedriskajiem darbi­niekiem šķiet nenozīmīgāka par parastu programmas novērtēšanu.
Aizvien biežāk no sabiedrisko attiecību darbiniekiem tiek pieprasīti dokumentāli apstiprināti izmērojami rezultāti un pārskati par ieņēmu­miem, kas būtu samērojami ar programmas izmaksām. Sabiedrisko attiecību nodaļa, tāpat kā visas līnijas un štāba nodaļas, tiek novērtēta pēc tās ieguldījuma organizācijas misijas pildīšanā un tās mērķu sasnieg­šanā. Visu organizāciju vadītāji pieprasa pierādījumus tam, ka programma ir iedarbojusies, it īpaši tad, kad notiek budžetu pārskatīšana, pārrunas par jaunu budžeta līdzekļu piešķiršanu vai organizācijas štatu samazināšana, lai padarītu tās konkurentspējīgākas.
Augstākā līmeņa vadības «orientēšanās uz rezultātiem» lielā mērā iz­skaidrojama ar aizvien augošo tendenci programmas progresa izsekošanai izmantot datorus, kā arī pētījumus, ar kuru palīdzību tiek noteikti pro­grammas iedarbības rādītāji skaitliskā izteiksmē. Daudzi vadītāji ar aizdomām uztver apgalvojumus, kas nav pamatoti ar skaitļiem. Aizvien retāk sabiedrisko attiecību darbiniekiem izdodas «tikt cauri» ar apgalvojumu, ka programmas iedarbība ir faktors, kuru nav iespējams izmērīt, vai paziņojot, ka «tas ir netverams rādītājs».
Nav šaubu, ka zināšanas, iznākumus, dispozīcijas pārmaiņas un iztu­rēšanos ir iespējams izmērīt, tādējādi apgalvojumiem, ka jūs nezināt, vai rīcības un komunikācijas stratēģiju īstenošana veicina programmas uzde­vumu sasniegšanu, nav nekāda attaisnojuma.
Vienlaikus ar augošu interesi par rezultātu novērtēšanu strauji palielinās šim tematam veltītās literatūras klāsts. Tā, piemēram, apgāds Sage Pub-lications ir kļuvis par vadošo rezultātu novērtēšanas pētījumiem veltīto grāmatu un žurnālu izdevēju. Šiem jautājumiem pilnībā veltīti veseli žurnāla Public Relations Revieu) numuri.5…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1174956
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties