Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:974025
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorijas
Preču sortiments ir izvēlēts, ar domu, ka lielākā daļa klientu ir sievietes, vecumā no 16 līdz 50 gadiem, ar vidēju ienākumu līmeni.
Apavi un apģērbi veikalos ir piemēroti gan jaunām sievietēm ar dažādām stila un modes prasībām, gan pusmūža cilvēkiem, kuriem ir ļoti svarīgs nosacījums apavu un apģērba iegādei ir to ērtums, kvalitāte un, protams, atbilstoša cena.

Pēc Katlipa, Sentera un Brūma (Cutlip S., Senter A., Broom G., 2002) pētījumiem, “cilvēki ar zemu pašnovērtējumu, kuri jūtas sociāli mazvērtīgi, ir vieglāk ietekmējami ar pārliecināšanas nolūkos nosūtītiem paziņojumiem nekā cilvēki ar augstu pašnovērtējumu, kuriem apkārtējo cilvēku viedoklis ir gluži vienaldzīgs.”
Līdz ar to, ja daļu no cilvēkiem neietekmē reklāmas televīzijā, radio un presē, kā arī internetā piedāvātā informācija, tad, iespējams, iespaidu atstāj citas aktivitātes un īpašie notikumi, lai radītu publicitāti, interesi un izraisītu diskusiju sabiedrībā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties