Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:666007
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura uzņēmuma sabiedrisko attiecību veidošanas pamatā, manuprāt, ir māka pasniegt, prezentēt un piedāvāt savu produkciju vai pakalpojumus sabiedrībai, līdz ar to nostiprinot sabiedrības uzticību. Savā darbā apskatīšu valsts iestādi – Zemessardzes štābu, kas darbojas militārajā jomā.
Liela loma šī mērķa sasniegšanai, neapšaubāmi, ir reklāmas pasākumi.
Reklāmai var izmantot daudz un dažādu līdzekļu – prese, televīzija, radio, interneta pakalpojumi, pasta sūtījumi, katalogi u.c. līdzekļi.
Runājot par Zemessardzes štāba veiktajiem pasākumiem savas darbības atspoguļošanā, varētu teikt arī - reklamēšanā un sabiedrisko attiecību veidošanā, lai gan tie nav minami kā strikti mārketinga pasākumi, jo valsts budžeta institūcijām nav raksturīgas tādas darbības kā reklāmas pasākumi, tomēr vēlos pieminēt, kā tas tiek realizēts – Zemessardzes štāba struktūrvienība – Civilmilitārās sadarbības pārvalde ir tāds kā preses dienests, kas informē sabiedrību ne tikai par Zemessardzes štāba darbību, bet arī par pārējām Sauszemes spēku vienībām, kuras atrodas Zemessardzes štāba pakļautībā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties