Jebkura uzņēmuma sabiedrisko attiecību veidošanas pamatā, manuprāt, ir māka pasniegt, prezentēt un piedāvāt savu produkciju vai pakalpojumus sabiedrībai, līdz ar to nostiprinot sabiedrības uzticību. Savā darbā apskatīšu valsts iestādi – Zemessardzes štābu, kas darbojas militārajā jomā.
Liela loma šī mērķa sasniegšanai, neapšaubāmi, ir reklāmas pasākumi.
Reklāmai var izmantot daudz un dažādu līdzekļu – prese, televīzija, radio, interneta pakalpojumi, pasta sūtījumi, katalogi u.c. līdzekļi.
Runājot par Zemessardzes štāba veiktajiem pasākumiem savas darbības atspoguļošanā, varētu teikt arī - reklamēšanā un sabiedrisko attiecību veidošanā, lai gan tie nav minami kā strikti mārketinga pasākumi, jo valsts budžeta institūcijām nav raksturīgas tādas darbības kā reklāmas pasākumi, tomēr vēlos pieminēt, kā tas tiek realizēts – Zemessardzes štāba struktūrvienība – Civilmilitārās sadarbības pārvalde ir tāds kā preses dienests, kas informē sabiedrību ne tikai par Zemessardzes štāba darbību, bet arī par pārējām Sauszemes spēku vienībām, kuras atrodas Zemessardzes štāba pakļautībā.…