Prese ir apveltīta ar milzīgām iespējām sabiedriska uzskata formēšanā un spēlē svarīgu lomu public relations uzdevumu realizācijā. Skaitās, ka līdz 80 visa darba procentiem tajos nākas uz mijiedarbību ar žurnālistiem un publicējumu sagatavošanu. No prasmes un vēlmes strādāt ar presi nereti pakāpes ir atkarīgi atšķirīgu uzņēmēju struktūru darbības panākumi, varas, atsevišķu vadītāju, politiķu institūciju. Prese uzstājas kā PR-programmu vairākuma galvenais atbalsts, ar ikdienišķas PR-firmu darbības objektu pamatu.
Prese palīdz informēt sabiedrību par firmas darbību, izplata reklāmu, kalpo par informācijas avotu par tirgus stāvokli, par konkurenta un citu novešanu darbībām.
Masas informācijas līdzekļi uzdod problēmas, kuras ir pārspriežamas sabiedrībā.
Masas informācijas līdzekļi izmanto pragmatiskās redundances metodi, un ar to pašu saformē uzskatus un iespaido ļaužu uzvedību.…