Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:602672
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Sabiedriskās attiecības un masu saziņas līdzekļi    3
  Preses dienesti    4
  Sabiedriskās attiecības uz televīzijas un radio    5
  Izmantotie avoti    7
Darba fragmentsAizvērt

Prese ir apveltīta ar milzīgām iespējām sabiedriska uzskata formēšanā un spēlē svarīgu lomu public relations uzdevumu realizācijā. Skaitās, ka līdz 80 visa darba procentiem tajos nākas uz mijiedarbību ar žurnālistiem un publicējumu sagatavošanu. No prasmes un vēlmes strādāt ar presi nereti pakāpes ir atkarīgi atšķirīgu uzņēmēju struktūru darbības panākumi, varas, atsevišķu vadītāju, politiķu institūciju. Prese uzstājas kā PR-programmu vairākuma galvenais atbalsts, ar ikdienišķas PR-firmu darbības objektu pamatu.
Prese palīdz informēt sabiedrību par firmas darbību, izplata reklāmu, kalpo par informācijas avotu par tirgus stāvokli, par konkurenta un citu novešanu darbībām.
Masas informācijas līdzekļi uzdod problēmas, kuras ir pārspriežamas sabiedrībā.
Masas informācijas līdzekļi izmanto pragmatiskās redundances metodi, un ar to pašu saformē uzskatus un iespaido ļaužu uzvedību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties