Savukārt Pīters Fisks trāpīgi apstiprina neizbēgamo disciplīnu saplūšanu un sadarbības nepieciešamību runājot par ideālu darbības virzienu un minot darbības, kas vienlīdz svarīgas kā mārketingam, tā sabiedriskajām attiecībām; „Mārketinga uzdevums ir strādāt, ņemot vērā tirgus mainīgo dabu, nevis mēģināt to apturēt. Sabiedrisko attiecību efektivitāte mūsdienās nozīmē daudz vairāk par noteikta laukuma pārklājumu presē. Tas ir daudz filigrānāks un kompleksāks izaicinājums, prasme izmantot sabiedrisko domu, klientu priekšstatus un darbinieku noskaņojumu kā pozitīvu spēku, kas darbojas zīmola labā, rada cieņu un piesaista cilvēkus. Tirgus izpētei vajadzētu ielūkoties klientu dziļākajās vērtībās un priekšstatos, nevis vienkārši noskaidrot, kādus produktus klienti vēlētos lietot. Attiecības ar klientiem nozīmē ieklausīšanos un sadarbību, lai uzlabotu to, kas cilvēkam patiešām ir svarīgs, nevis vienpusējus uzņēmuma mēģinājumus pieglaimoties klientam, lai to pierunātu pirkt vairāk.”13
Kolorado universitātes Integrētā mārketinga komunikāciju programmas direktors Tomas Dunkans apgalvo; „Kad visas brenda un korporatīvie ziņojumi ir stratēģiski koordinēti, efekts ir daudz lielāks, kā reklāmas, mārketinga, PR, iepakojuma un citu nodaļu atsevišķs darbs, jo sadarbojoties tas nekonfliktē ar saviem ziņojumiem.”14
Sabiedrisko attiecību un mārketinga integrācija nodrošina lielākas iespējas ietekmēt viedokļa veidošanos ne tikai ko kompānijas saka par saviem produktiem, un kā viņi to saka, bet arī ko viņi dara un kā viņi to dara.15
…