Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:503176
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens cilvēks prot runāt, taču ne katrs prot pareizi sarunāties Ļoti bieži mēs nedomājam, ko runājam, un nemākam izteikt to, ko gribam, vai arī- izsakāmies neprecīzi.
Ir saprotamas situācijas, kad cilvēks vispār nespēj izteikties – klusē kā mēli norijis. Reizēm mēs runājam pārāk ātri un klusi .Ikviens mēs zinām, ka sarunā jāievēro secīgums, tas nozīmē – nerunāt abiem reizē.
Sarunas dalībnieki nereti cenšas viens otru ,,pārrunāt”, paļaujoties uz savas balss skaļumu.
Klausīšanās ir uztveres veids. Klausītājam jāpievērš uzmanība tam, ko saka, jāveic teiktā atlase, jāsaprot teiktais.
KONCENTRĒTIES attieksme pret citiem cilvēkiem nozīmē pirmām kārtām prast klausīties.
Neverbālo pastiprinātāju lietošana.
Tas ir smaids, ieinteresēta sejas izteiksme, pamāšana ar galvu, paliekšanās uz priekšu, iedrošinošas skaņas: ,,mmm...”, ,,āāā...”…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1119252
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties