Kustību pauze:
Skolotāja: bērni , pirms ķeramies pie nākamā uzdevuma, atcerēsimies , kādi dzīvnieki šajā pasakā ir pieminēti? Padomāsim , kā viņi kustas – attēlosim.
Bērni, atvērsim zaķa atnesto vēstuli. Kas tur ir? Attēli ar pasakas varoņiem.te ir uzrakstīts: salieciet attēlus pareizā secībā, lai veidotos pasaka.
Skolotāja un bērni stāsta:
1.Lapsa un zaķis dzīvo kaimiņos.
2.Zaķis mežā satiek vilku.
3.Zaķis satiek lāci.
4. Zaķis satiek gaili.
5.Gailis patriec lapsu no zaķa būdiņas un abi dzīvo draudzīgi.
Tagad mēs esam pasaku ar attēlu palīdzību salikuši pareizā secībā un varam to pastāstīt. ( Bērni stāsta pasaku skatoties attēlos , klausās kur beidzis iepriekšējais stāstītājs, turpina no tās vietas stāstījumu tālāk.)
Kad pasaka izstāstīta analizējam pasakā pieminēto varoņu rīcību.
…