Mērķis: Pieredzes veidošana par to, ka skaits nav atkarīgs no priekšmetu izvietojuma un krāsas, skaitīšanas nepieciešamība.
Uzdevumi:
1. Attīstīt skaitīt prasmi skaitot līdz trīs pēc kārtas, izpratni, ka skaits nav atkarīgs no priekšmeta izvietojuma, lieluma un krāsas.
2. Veidot izpratni par jēdzieniem „viens”, ”daudz”, „pa vienam”, „neviens”, „plats”, „šaurs”.
3. Vingrināties atšķirt un nosaukt labo un kreiso roku, pusi.
4. Veicināt runas attīstību, vārda krājuma paplašināšanu.
5. Pilnveidot aplicēšanas prasmes un pirkstu muskulatūras, kustību precizitātes attīstību.
Izmantotie materiāli:
1. Āboli, sēnes, rotaļlietas eži, rotaļlieta vāvere, groziņi un klucīši, no kuriem izveidots ceļš. Lapa, līme, otiņa, izgrieztas - sēnes, čiekuri, groziņi, šķīvīši, eži, vāveres.
Nodarbības gaita:
Bērni sasveicinās ar skolotāju, nodzied dziesmiņu „Labu rītu saka saule”.
• Labu rītu, saka saule, labu rītu šalko vējš,
Labu rītu, labu rītu, labu rītu sakām arī mēs.
Sk. Skolotāja stāsta, ka iesim ciemos pie eža. Kur dzīvo ezis? (palīdz bērniem veidot teikumu)
B. Ezis dzīvo mežā.
Sk. Kopīgi ar bērniem noskaita dzejolīti par ezi ar kustībām.
…