Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:171362
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Saskarsmes kultūras būtība    6
1.1.  Saskarsmes jēdziens dažādu autoru atziņās    7
1.2.  Saskarsmes veidi, stili un funkcijas    7
1.3.  Saskarsmes prasmju attīstības īpatnības 3-4 gadus veciem bērniem    10
2.  Jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem raksturojums    12
3.  Rotaļas saskarsmes sekmētājas    15
3.1.  Rotaļu būtībā, jēdziens, klasifikācija, nozīme    17
3.2.  Rotaļu ietekme uz bērna saskarsmes veidošanos    23
3.2.1.  Saskarsmes pieredzes veidošana rotaļās    25
3.2.2.  Rotaļu un lietu ietekme uz bērnu saskarsmes veidošanos    26
3.2.3.  Pieaugušā saskarsme ar bērnu un bērna saskarsme ar bērnu    26
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļa ir pirmsskolas vecuma bērna dzīvesveids. Rotaļā viņš rada savas domu, jūtu un izjūtu pasauli-viņš domā, sacer, salīdzina, runā, izdomā, izpildot lomu, priecājas, skumst, smejas un dusmojas. Viņš rotaļā mācās, strādā, vēro, zīmē, eksperimentē, gatavo rotaļlietas. Rotaļu viņu nodarbina.
Rotaļa palīdz bērnam izprast sevi, tuvoties un apgūt tuvāko apkārtni, iedziļināties gan pieaugušo, gan citu bērnu attiecībās.
Tā palīdz uzjust, pārdzīvot un atcerēties vēroto, dzirdēto, TV skatīto un radoši to attēlot savās rotaļās, pašiem izpildīt kādu lomu- vecāku, skolotāja, pasaku varoņa u.c. Rotaļā bērnu priecē viņa varēšana, neatkarība, patstāvība. Vai arī otrādi-viņš pārdzīvo savu vienatni, neprasmi, sadarboties ar rotaļu biedriem.
Bērna rotaļā atbalsojas vērotais un pārdzīvotais pasaulē ap viņu. Šī bērna pasaule var būt gan priecīga, ar pozitīvu saturu, gan naidīga, nemiera pilna. Visu, kam bērns tic, kas viņu interesē, viņš cenšas attēlot savās rotaļās. Tam nepieciešams pārdomāts, iejūtīgs pieaugušā atbalsts.
Rotaļā bērns dzīvo savu bērna dzīvi. Rotaļa vislabāk sagatavo bērnu dzīves darbībai. Tā nav pieaugušo uzspiestā, bet paša bērna izvēlētā aktivitāte. No vienas puses, rotaļnieks rotaļā ir brīvs, bet tajā pašā laikā rotaļa netieši regulē bērna uzvedību. [ 3; 4]

Mērķis: Teorētiski izzināt rotaļas ietekmi uz saskarsmes veidošanos jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem.
Hipotēze: Vai rotaļa sekmē pirmsskolas bērnu attīstību.
Objekts: Rotaļa pedagoģiskajā procesa pirmsskolā.
Priekšmets: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsme
Uzdevumi:
1.Analizēt pedagogu, psihologu atziņas par saskarsmi, tās veidiem un stiliem.
2.Raksturot jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību.
3.Iepazīties ar rotaļu, tās klasifikāciju un ietekmi uz saskarsmes veidošanos jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127876
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties