Dialoga pieejas izmantošana skolā.
Vairākās Lielbritānijas skolās tika realizēts starpkultūru izglītības projekts, kurā dažādas reliģiskās pārliecības skolēnu dialogs bija viens no svarīgākajiem reliģiskās izglītības elementiem. Projekta vadītāji noorganizēja dažādu skolu jauniešu neklātienes saraksti pa e-pastu. Šie dialogi sarakstes veidolā ietvēra 4 fāzes:
iepazīšanās: sadraudzēšanās, interešu un hobiju apspriešana;
dalīšanās pieredzē: informācijas apmaiņa par katra ģimenes tradīcijām un reliģiskajām aktivitātēm;
ticības jautājumi: diskusijas par galvenajiem jautājumiem reliģijā – dzīve pēc nāves, eņģeļu eksistence, pasaules sākums;
ētiskās debates: diskusijas par morāles jautājumiem – vardarbības izmantošanu, dzīvnieku tiesībām, azartspēlēm.
Dažos gadījumos skolas, pateicoties viņu skolēnu veiksmīgai sarakstei un draudzībai, varēja organizēt citus starpkultūru pasākumus: ekskursijas, sporta aktivitātes u.c. (Religious diversity and intercultural education: a reference book for schools, 2006:61)
…