Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:798431
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Pētnieciskā problēma: reklāmu izplatība kā preču iegādāšanās veicinātājs vai kavētājs, preču izvēles ietekmētājs.
2. Šīs problēmas izpētes iespējamais pasūtītājs varētu būt jebkura sabiedriskās domas aptaujas aģentūra, kā arī patērētāju tiesību aizsardzības birojs.
3. Tā kā tiek pētīta galvenokārt sabiedrības attieksme pret reklāmām vai reklāmas attiecībā uz sabiedrību, ir nepieciešams uzzināt pēc iespējas plašākas sabiedrības viedokli, līdz ar to tiek izmantota kvantitatīvā pētījumu metode. Kvantitatīvo pētniecības metožu ietvaros sabiedrība tiek skatīta kā viens veselums, kas sastāv no noteiktiem struktūras elementiem, un ir piemērota lielu grupu pētīšanai. Tāpat ir iespējams veidot arī respondentu izlasi, objektīvi atlasot reprezentatīvus paraugus, kam piemīt noteiktajai grupai raksturīgās īpašības, un tādējādi nav nepieciešams aptaujāt pilnīgi visus sabiedrības locekļus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1154880
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties