Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:196243
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Televīzijas reklāma CSDD „Zombiji”    3
  Vides reklāmas trauku mazgājamajam līdzeklim „Fairy”    4
  Radio reklāma „Runā ar mani latviski”    5
  Reklāma uz transportlīdzekļiem maiznīcai “Liepkalni”    6
  Iepakojuma reklāma – iepirkuma maisiņš veikalam „RIMI”    7
Darba fragmentsAizvērt

Radio reklāma „Runā ar mani latviski”
Šī reklāmas kampaņa kādu laiku atpakaļ bija dzirdama pa Latvijas radio, nu jau šī reklāmas kampaņa ir atrodama tikai internetā, tai skaitā arī Latviešu valodas aģentūras mājaslapā.
Šāda tipa reklāmai, respektīvi reklāmai kura tiek ievietota, pārraidīta pa radio mīnuss ir tāds, ka mūsdienās maza daļa cilvēku klausās savā ikdienā radio (Latviešu radio) līdz ar to maza cilvēku daļa šo reklāmu sadzirdēs, kā arī, lai reklāma „aizķertos” būtu vēlams, lai šo reklāmu cilvēks dzirdētu vairākas reizes. Es personīgi šo reklāmu nebiju iepriekš nekad dzirdējusi, kas liecina par to, ka mani vienaudži, kuri arī ikdienā radio paši labprātīgi neklausās šo reklāmu visticamāk nav dzirdējuši. Protams, ka cilvēki kuriem savā darbavietā nepārtraukti skan kāda no latviešu radio stacijām būs šo reklāmu dzirdējuši un iespējams pat sadzirdējuši.
Pluss radio reklāmām ir tāds, ka šādas reklāmas izmaksas kas tiek palaistas pa radio ir salīdzinoši lētākas nekā citās vietās ievietotas, izvietotas reklāmas. Vēl viens pluss ir, ka tiek veikta auditorijas selektivitāte, proti, reklāma tiek palaista vienā vai vairākās radio stacijās un šo reklāmu ir iespējams dzirdēt tikai tiem cilvēkiem kas šo radio staciju klausās ikdienā, ar radio stacijas izvēli tiek noteikta mērķauditorija un tad tiek izpētīts kuru no radio stacijām ikdienā klausās noteiktā mērķauditorijas grupa.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties