Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:832418
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņā katra darbība ir jāpakļauj kontrolei, jo katra veiktā darbība kļūst svarīga jau:
1. pirms ir izvērtēts konkrētais- galīgais reklāmas sludinājuma variants;
2. pēc tam, kad mērķauditorija ir ieguvusi vai nav ieguvusi reklāmas sludinājumu.
Reklāmas efektivitāti ir grūti izmērīt; noteikt.
Reklāmas efektivitāte jāaplūko mijiedarbībā ar reklāmas mērķiem. Ir jāatšķir vai:
reklāmas mērķis ir stimulēt tūlītēju preču pirkšanu
reklāmas mērķis neparedz tūlītēju patērētāju rīcību, tā veicina patērētāju labvēlīgu attieksmi un domāšanu => šādas reklāmas efektivitāti noteikt ir sarežģīti. Viena no efektivitātes problēmām ir saistīta ar preču kvalitāti.=>
Lai analizētu un noteiktu uzņēmuma reklāmas efektivitāti, tad, sākot strādāt pie konkrētās preces vai pakalpojuma, reklāmai jāvirza:
• konkrēts mērķis
• precīzs mērķis, kurš paredzēts sasniegt reklāmas kampaņas vai reklāmas pasākuma gaitā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties