Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:147634
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Radio un Vides reklāmas daļas tirgū paliek gandrīz neizmanīgas gadu laikā, jo radio ir diezgan universāla lieta, kas palīdz sasniegt daudzus šoferus. Uzlabojoties ekonomiskai situācijai, arī šoferu un mašīnu skaits palielinās, tāpec radio reklāma turpinās augt kopā ar visu tirgu, bet nesamzainot savu % daļu tajā. Vides reklāmai līdzīga situācija, tā ļauj sasniegt daudzus cilvēkus un tāpat kā radio turpinās augt kopā ar tirgu.
Sliktāku sitāciju piedzīvo laikraksti uz žurnāli, jo tas vienkārši ir izmirstošs veids, kā sasniegt auditoriju, jo arvien mazāk cilvēku pērk avīzes, jo ir daudz digitālie ziņu portāli, kur var lasīt ziņas, par brīvu
2020.gadā bija mēdiju tirgus kritums salīdzinājumā ar 2019, bet tas ir loģiski, jo pandēmija iedragāja visu ekonomiku kopā, bet jau uz 2021 ir neliels kāpums un eksperti uzskata, ka kāpums turpināsies, ja nenotiks kārtējais lielais lokdauns.
3. Reklamētākie produkti/ zīmoli, izmaiņas dinamikā.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1389747
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties