Radio un Vides reklāmas daļas tirgū paliek gandrīz neizmanīgas gadu laikā, jo radio ir diezgan universāla lieta, kas palīdz sasniegt daudzus šoferus. Uzlabojoties ekonomiskai situācijai, arī šoferu un mašīnu skaits palielinās, tāpec radio reklāma turpinās augt kopā ar visu tirgu, bet nesamzainot savu % daļu tajā. Vides reklāmai līdzīga situācija, tā ļauj sasniegt daudzus cilvēkus un tāpat kā radio turpinās augt kopā ar tirgu.
Sliktāku sitāciju piedzīvo laikraksti uz žurnāli, jo tas vienkārši ir izmirstošs veids, kā sasniegt auditoriju, jo arvien mazāk cilvēku pērk avīzes, jo ir daudz digitālie ziņu portāli, kur var lasīt ziņas, par brīvu
2020.gadā bija mēdiju tirgus kritums salīdzinājumā ar 2019, bet tas ir loģiski, jo pandēmija iedragāja visu ekonomiku kopā, bet jau uz 2021 ir neliels kāpums un eksperti uzskata, ka kāpums turpināsies, ja nenotiks kārtējais lielais lokdauns.
3. Reklamētākie produkti/ zīmoli, izmaiņas dinamikā.
…