1. ‘’Skaisto skatu aģentūras’’ reklāmas analīze
1.Reklāmas galvenais mērķis ir informēt potenciālos patērētājus par tās piedāvātajiem pakalpojumiem ekskursiju plānošanā, kā arī pārliecināt, lai tie izmanto tieši šīs aģentūras pakalpojumu, izveidojot reklāmas sludinājumu vizuāli skaistu, tātad pamanāmu, kā arī tekstā izmantojot maršruta aprakstā nevis vienkārši pilsētu un apskates vietu nosaukumus, bet papildinot tos ar tēlainiem tekstiem. Reklāmai piemīt arī atgādinošs raksturs, kas liek atminēties to, ka ārā ir rudens un nedaudz kaut ko no vasaras, jo noformējumā ir izmantota zilā krāsa, kas liek atcerēties par jūru vasarā un sarkana dālija, kas liek atminēties rudeni un nepieciešamību pēc kādas ekskursijas rudens un vasaras apvienojumā jeb atvasarā. Vienīgi reklāmdevējs nav padomājis par to, ka kreisajā pusē ievietotā reklāma nav efektīva, jo patērētājs pirmo pamana to, kas ir labajā pusē.…