Semiotikas praktikuma izvēlētais un analizējamais fragments- video reklāma „Porsche 911- Business Card”. Analizēts tiks reklāmas beigu fragments- fragmenta izvirzītā tēma ir „Bērnības sapnis”.
Runājot par šo, manuprāt, unikālo reklāmu ir jāpiemin tas ,ka šīs reklāmas mērķis nav izrādīt kārtējo, jauno, ekskluzīvo automašīnu pasaules tirgū, bet mērķis ir parādīt nevis pierādīt, ka šī automašīna daudziem ir bērnības sapnis, jo automašīna „Porsche” ir leģenda vairāk kā 50 gadus.
Reklāmas galvenie varoņi ir automašīna „Porsche Carrera 911” un mazs zēns, neskatoties uz to, ka zēns vēl ir skolnieks, viņa mērķis ir tiešs- „Porsche Carrera 911”.
Šķiet, ka reklāmas autori ir vēlējušies uzrunāt dažādu vecumu auditoriju, jo reklāma ir pilna ar emociju plūsmu, kas liek skatītājam aizdomāties par to, kādas sajūtas viņus pārņēma bērnībā.
Fragmentā, ir redzamas zēna izjūtas un emocijas. Reklāma pati par sevi ir ikdienišķa, tiek attēlota viena diena zēna dzīvē.
Sākot analizēt šo darbu, gribu pievērst Jūsu uzmanību uz to, cik ļoti zēns ir pārliecināts par saviem nākotnes plāniem, nav ne mazāko šaubu, ka viņa sapnis piepildīsies. Mani pārsteidza tas, ka „Porsche” spēj ieviest uzticību arī bērnu sirdīs, tas tomēr nozīmē, cik ļoti šī automašīna ir nepārspējama.
…