Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:603381
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sakarā ar to, ka reklāmas psiholoģija ir lietišķās psiholoģijas nozare, tai ir arī sava zinātniskā koncepcija.
Tieši dēļ sadrumstalotā, steidzīgā dzīves ritmam, daudzas cilvēku reakcijas ir automātiskas. Tas attiecas uz reklāmas vēstījumos minēto apgalvojumu interpretāciju. Lai par kādu faktu pārliecinātos, ir nepieciešama personiska aktivitāte un ir jāpatērē laiks. Gan ekonomiski, gan arī laika ziņā biezi vien ir izdevīgak interesējošo faktu uzzināt no kāda, kas to jau ir pārbaudījis. Mūsdienās cilvēki īpaši tic zinātniski izpētītiem faktiem. Tomēr pašiem nodarboties ar zinātni, iedziļināties un zinātniski pārbaudīt vairumam šķiet neinteresanti un garlaicīgi. Zinātniski atklājumi var paplašināt cilvēku redzesloku, sniegt svarīgus paskaidrojumus, atrisināt daudzas problēmas.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1117747
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties