Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:936153
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

 Bez kontaktu raksturs – tas nozīmē, ka reklāma neparedz personīgus kontaktus ar pircējiem, tāpat kā pircēji nevēlas atbildēt ziņojumiem, proti, reklāma ir spējīga veikt tikai monologu, nevis dialogu.
Dažādi mārketinga pētījumi neizbēgams process, lai pilnībā uzzinātu cilvēku viedokli, par pieprasījuma apmierināšanu , konkurence problēmu cēloņus, par tirgus stāvokli attiecīgā valstī un daudzus citus jautājumus.
Reklāmai piemīt arī sava veida nepilnības, tādas , ka modernas reklāmas ir salīdzinoši dārgas un prasa lielas izmaksas. Reklāma var neattaisnot patērētāja uzticību, tā var apmānīt, un arī tas, ka reklāma spēj aicināt sabiedrību lietot un kļūt atkarīgiem no veselībai kaitīgiem ieradumiem un vielām.
Ņemot to visu vērā, varam secināt, ka reklāmu izdevīgi izmantot, veidojot ilgstoša , noturīga uzņēmuma markas tēlu, informējot patērētājus par jauniem produktiem/ pakalpojumiem.8

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties