Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:117119
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas kontrole, tās tekošo rezultātu analīze un to efektivitātes novērtējums ir neatņemama visa reklāmas plānošanas procesa sastāvdaļa. Reklāmas kampaņas kontrole nav obligāta procedūra un lielākoties kompānijas nekontrolē reklāmas kampaņas gaitu. Tā vietā uzņēmuma vadītāji analizē pārdošanas apjomus pirms un pēc reklāmas kampaņas, tādā veidā nosakot, vai reklāma strādā vai nē. Tomēr kā rāda pieredze ne vienmēr reklāma veicina pārdošanas apjomu pieaugumu, turklāt 3 no 10 kompānijām pārdošanas apjomi samazinās. Tādējādi, ja uzņēmums neseko līdz kampaņas gaitai, tā var nonākt tādā situācijā, kad ir jau par vēlu ko darīt situācijas uzlabošanai.
Lielas firmas kontrolē un novērtē savas reklāmas kampaņas pat tad, kad visi tirgus faktori norāda uz to, ka reklāma sasniedz nostādītos mērķus.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1120230
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties