10. Sadalīšana telpā
1a. AAA-BBB – sistēmas daļai ir īpašība (A), bet otrai daļai ir anti-īpašība (B)
Piemēram, reklāmā tiktu iekļauts uzņēmuma nosaukums un ar ko firma nodarbojas, bet kontaktinformācija tiktu uzrakstīta sīkākiem burtiem. Bukleti tiktu sūtīti noteiktā skaitā tām organizācijām, kuras vēlamies par potenciālajiem klientiem.
Sadalīšana laikā
2c. A-BBB Ipriekš īpašība, bet pamatlaikā anti-īpašība
Piemēram, iesākumā tiek izvietota ļoti spilgta reklāma lai piesaistītu klientus, bet pēc tam tikai vāja reklāma, lai uzturētu klientu skaitu vienmērīgu. Kad atkal klientu paliek mazāk, tad atkal tiek izvietota spilgta reklāma.
11. Akcijas norises vieta
a. Bukleti tiktu izsūtīti pa pastu tikai tām iestādem un organizācijām, kuras mēs gribam par saviem klientiem. Bukleti arī tiktu aiznesti uz vēlamajām iestādēm.
b. Akcijas sauklis- Parāds nav brālis.
c. Akcijas mērķi-palīdzēt atbrīvot juridiskās un fiziskās personas no parādnieku sloga.
d. Akcijas realizācijai nepieciešams: dizaineris-mākslinieks, tipogrāfijas pakalpojumi, kopā 5-6 tūkstoši latu.
12. Atkārtota akcija
a. Reklāmas izdales materiālu nosūtīšana iestādēm un organizācijām pa e-pastu. Iestāžu sazvanīšana, lai noskaidrotu vai ir interese par piedāvājumu, pozitīvas atbildes gadījumā vienojas par tikšanos vai firmas pārstāvja ierašanos uzņēmumā.
b. Sauklis-Dzīve bez parādiem
c. Akcijas funkcija-piesaistīt jaunus klientus
…