Mans izvēlētais reklamējamais produkts ir enerģijas dzēriens „Burn”. Šis produkts Latvijas tirgū pieejams jau visai ilgu laiku, taču, tā kā konkurence šāda veida dzērienu segmentā arvien pieaug, būtu nepieciešama reklāmas kampaņa, lai atgādinātu patērētājiem par produktu un palielinātu produkta noietu tirgū. Veiksmīgas reklāmas kampaņas izstrādes procesā būtu nepieciešams veikt šādus pētījumus:
Mērķauditorijas formulēšana – tā kā produkta mērķauditorijas sociāldemogrāfiskais raksturojums, manuprāt, ir visai skaidrs, proti, tie ir jauni cilvēki vecumā no 16 – 30 gadiem, neprecēti pilsētnieki ar vidējiem vai vidēji augstiem ienākumiem, tad ar pētījumu palīdzību būtu nepieciešams noskaidrot konkrētās mērķauditorijas psihogrāfisko raksturojumu (vērtības, dzīves stilu, intereses, personību), kā arī attieksmi pret produktu „Burn” un konkurējošiem produktiem (Red Bull, Shark, Dynamite, Red Devil u.c.).…