Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:362910
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mans izvēlētais reklamējamais produkts ir enerģijas dzēriens „Burn”. Šis produkts Latvijas tirgū pieejams jau visai ilgu laiku, taču, tā kā konkurence šāda veida dzērienu segmentā arvien pieaug, būtu nepieciešama reklāmas kampaņa, lai atgādinātu patērētājiem par produktu un palielinātu produkta noietu tirgū. Veiksmīgas reklāmas kampaņas izstrādes procesā būtu nepieciešams veikt šādus pētījumus:
Mērķauditorijas formulēšana – tā kā produkta mērķauditorijas sociāldemogrāfiskais raksturojums, manuprāt, ir visai skaidrs, proti, tie ir jauni cilvēki vecumā no 16 – 30 gadiem, neprecēti pilsētnieki ar vidējiem vai vidēji augstiem ienākumiem, tad ar pētījumu palīdzību būtu nepieciešams noskaidrot konkrētās mērķauditorijas psihogrāfisko raksturojumu (vērtības, dzīves stilu, intereses, personību), kā arī attieksmi pret produktu „Burn” un konkurējošiem produktiem (Red Bull, Shark, Dynamite, Red Devil u.c.).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties