Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:410744
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas un ētika.
Veidojot reklāmas kampaņu, reklāmas veidotājiem būtu nepieciešams ņemt vērā arī reklāmas ētiskās puses. Ar ētisku reklāmu vai reklāmas kampaņu saprot darbību, kas atbilst ne tikai valsts likumdošanai, bet arī morāliem principiem, lai arī ētiskā puse pastāv gandrīz visos reklāmas lēmumos, par šo tēmu raksta tikai daži pētnieki.
Ētisko lēmumu pamatā ir vairākas koncepcijas. Pirmā – tās ir saistības. Gan cilvēki kā indivīdi, gan arī kompānijas kopumā veido sarežģītu mijattiecību mezglu. Uz kompānijām attiecas atbildība, saistības un pienākumi. Tādējādi reklāmas nozarei ir jākalpo sabiedrībai, kurā tā funkcionē. Reklāmas nozares darbiniekiem ir daudz pienākumu – turēties pie likumdošanas, palīdzēt savam uzņēmumam gūt peļņu, labi apkalpot klientus, pienākumi pret savu darba devēju utt. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties