Avīzes.
Šim veidam ir raksturīgs kopējs mērķa tirgus, kas dažreiz tiek dalīts patērētāju grupās. Salīdzinot ar pārējiem reklāmas veidiem tām piemīt operativitāte, elastīgums, laba ietekme uz lokāliem tirgiem, augsta uzticēšanās pakāpe un daudz lietotāju. Tomēr, neskatoties uz šīm priekšrocībām, ir arī daudz nepilnību-īss dzīves cikls, maz „sekundāru” lasītāju.
Žurnāli, kas visbiežāk ir tematiski un ir paredzēti noteiktām mērķa auditorijām, piesaista ieinteresētu patērētāju grupas. Šī drukātās preses reklāmas veida patērētāji atšķiras gan pēc profesijas, gan vecuma, gan izglītības, gan dzīvesveida. To priekšrocības: augsta ģeogrāfiskās un demogrāfiskās atlases pakāpe, prestižs, garantēta speciālistu interese, augstas kvalitātes reprodukcijas, garš dzīves cikls, daudz „sekundāru” lasītāju, bet galvenais trūkums- daudz „tukšās” tirāžas.
Televīzija.
Televīzijas mērķa auditorija arī var būt sadalīta pa patērētāju grupām. TV tiek izmantota skaņas, krāsas un kustības apvienošana, vēršanās pie jūtām, augsta uzmanība, augsta iedarbības pakāpe. Negatīvais – augstas izmaksas, zema auditorijas atlases pakāpe.
Radio.
Radio raksturīga masveida lietošana uz pietiekoši zemas izmaksas. Tajā pašā laikā radio notiek tikai skaņas iedarbe, īslaicīga informācijas pasniegšana.
Āra stendi
Āra stendu reklāmas mērķa auditorija galvenokārt ir autovadītāji, tie tiek izvietoti intensīvas satiksmes rajonos. Stendiem raksturīgs ekspozīcijas ilglaicīgums, zema izmaksas, maza konkurence. Iedarbības paņēmienu ierobežotība ir negatīvais aspekts.…