Lai efektīvi izmantotu personiskās komunikācijas, uzņēmumiem jāveic noteikti mārketinga pasākumi:
- Jānoskaidro ietekmīgas organizācijas un ietekmīgas personas un jāpieliek pūles, lai tos pārliecinātu.
- Pašiem jāveido „viedokļa līderi”, dodot iespēju dažiem pircējiem iegādāties uzņēmuma preces ar atvieglojumiem;
- Mērķtiecīgi jāizmanto ietekmīgi cilvēki, veidojot komunikācijas ar pircējiem.
- Jāattīsta verbālas komunikācijas starp patērētājiem, klienti jāmotivē izplatīt labvēlīgu informāciju par uzņēmumu un tā produktiem.
- Jāattīsta patērētāju saskarsmes internetā, jāveicina to patēriņa pieredzes izplatīšana un viedokļu apmaiņa.
Masveida komunikācija ietver informācijas izplatīšanas līdzekļus, kuri sniedz informāciju bez personisko kontaktu un atgriezenisko saišu izmantošanas:
- Masu informācijas līdzekļi (avīzes, žurnāli, radio, televīzija, internets, mobilie telefoni u.c.).
…