Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:452249
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai efektīvi izmantotu personiskās komunikācijas, uzņēmumiem jāveic noteikti mārketinga pasākumi:
- Jānoskaidro ietekmīgas organizācijas un ietekmīgas personas un jāpieliek pūles, lai tos pārliecinātu.
- Pašiem jāveido „viedokļa līderi”, dodot iespēju dažiem pircējiem iegādāties uzņēmuma preces ar atvieglojumiem;
- Mērķtiecīgi jāizmanto ietekmīgi cilvēki, veidojot komunikācijas ar pircējiem.
- Jāattīsta verbālas komunikācijas starp patērētājiem, klienti jāmotivē izplatīt labvēlīgu informāciju par uzņēmumu un tā produktiem.
- Jāattīsta patērētāju saskarsmes internetā, jāveicina to patēriņa pieredzes izplatīšana un viedokļu apmaiņa.
Masveida komunikācija ietver informācijas izplatīšanas līdzekļus, kuri sniedz informāciju bez personisko kontaktu un atgriezenisko saišu izmantošanas:
- Masu informācijas līdzekļi (avīzes, žurnāli, radio, televīzija, internets, mobilie telefoni u.c.).

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties