Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs.
Lēmuma pieņemšana par reklāmas izplatīšanas līdzekļiem notiek vairākos posmos:
• Lēmums par reklāmas aptveres plašumu ( potenciālo pircēju daudzums, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laikā) un biežumu ( cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā), iedarbības līmeni ( reklāmas kvalitātes novērtējums, to izplatot ar noteiktu mediju līdzekli);
• Reklāmas izplatīšanas veida izvēle;
• Specifisko reklāmas izplatīšanas līdzekļu atlase;
• Lēmums par reklāmas sinhronizācijas laiku.
Konkrēto mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no sekojošiem kritērijiem:
• Mērķa tirgus potenciālo pircēju ieradumi – jeb attieksme pret konkrētiem masu mediju līdzekļiem.
• Produkta specifika – dažādiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem nav vienādas iespējas demonstrēt produktu darbībā ar noteiktiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem, piemēram, lielākā daļa pārtikas produktu reklāmas izmaksu tiek televīzijai, bet pasta
…