Viens no svarīgākajiem reklāmdarbības uzdevumiem ir izvēlēties reklāmas izplatīšanas līdzekļus, ar kuru palīdzību varētu reklāmas ziņojumu nogādāt līdz pircējiem. Lēmumu pieņemšana notiek vairākos posmos:
Lēmums par reklāmas aptveres plašumu, biežumu un iedarbības līmeni. Problēmas būtība ir rast visefektīvākās iespējas vēlamā reklāmas ziņojumu daudzuma novadīšanai līdz konkrētā mērktirgus pircējiem.
Reklāmas izplatīšanas līdzekļu veida izvelē. Reklāmas devējam jāpārzina katra reklāmas izplatīšanas līdzekļa iespēja. Konkrēta mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no daudziem kritērijiem. Svarīgākie ir šādi:
mērķtirgus potenciālo pircēju ieradumi, attieksme pret konkrētiem masu mediju līdzekļiem;
produkta specifika - dažādiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem nav vienādu iespēju demonstrēt produktu darbību, paradīt to krāsainu utt., tāpēc dažādus produktus labāk reklamēt ar noteiktiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem;
reklāmas ziņojuma specifika - liela nozīme ir reklāmas steidzamībai;
reklāmas pakalpojumu cena arī ir nozīmīgs faktors reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēlē, jo reklāma televīzijā maksā ļoti dārgi, turpretī avīzē - samērā lēti; tomēr jāņem vērā arī ar reklāmu informēto potenciālo pircēju skaits, jo var gadīties, ka, rēķinot uz tūkstoti informēto potenciālo pircēju, reklāma televīzijā izmaksā lētāk nekā sludinājumi avīzē…