Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:888905
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jau pirmie trešās tūkstošgades gadi liecina, cik ļoti saasinājusies cīņa starp pazīstamām tirdzniecības markām. Vairums ražotāju ir mērķis kļūt par brendu, bet tie, kuri neizprot spēles noteikumus, no tirgus tiek izspiesti. Spēles laukumā sākuši uzvarēt nevis bagātnieki, bet menedžeri, kas prot „pareizo spēli” pēc pasaules mārketinga likumiem.
Lielākā daļa uzņēmēju jau ir sapratuši, ka reklāmai jātērē ne mazums līdzekļu, un nevis vienkārši jātērē, bet jāizlieto gudri un pēc plāna.
Pateicoties dažādu valsts struktūru veiktajai ražošanas kontrolei un biznesa „caurspīdīgumam”, viena veida preču kvalitāte izlīdzinās, līdz ar to par galvenajiem izvēles faktoriem kļūst cena un reklāmas, nacionālo tradīciju un patērētāja kultūras līmeņa diktētās prioritātes. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1149464
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties