Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:769465
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc reklāmas vai reklāmas kampaņas palaišanas sabiedrībā, reklāmas speciālistiem ir jānovērtē reklāmas efektivitāte, vai ir paaugstinājušies preces pārdošanas rezultāti vai ir iegūti kādi citi noteikti labumi.
Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi:
Komunikatīvā efektivitāte;
Ekonomiskā efektivitāte;
Komunikatīvā efektivitāte rāda, cik efektīvi veidojas komunikācijas starp organizāciju un pircēju. Par to liecina potenciālo klientu aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu reklāmas efektivitātes rezultātus var veikt klientu aptauju, kur būtu jāatbild noteiktiem kompānijai interesējošiem jautājumiem:
1.vai jūs atceraties reklāmu, kas ,piemēram, ir bijusi pārraidīta pirms kāda ilgāka laika?
2.vai jūs redzējāt šo reklāmu nesen, ja reklāma ir salīdzinoši laista klajā nesen?
3.vai jūs redzējāt, lasījāt kaut ko šikāk par konkrēto produktu ?
4.kādas asociācijas jums raisīja reklāma?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties