Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:503728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga speciālistam jāspēj novērtēt reklāmas efektivitāti un izstrādāt tās paaugstināšanas metodes. Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi: komunikatīvā un ekonomiskā.
Komunikatīvā efektivitāte parāda, cik efektīvi veidojas komunikācija starp uzņēmumiem un pircējiem. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. To var uzzināt, rīkojot pircēju aptaujas un liekot tiem atbildēt uz šādiem jautājumiem:
1)vai jūs atceraties šo reklāmu (vēlams šo jautājumu uzdot pēc samērā ilga laika pēc reklāmas parādīšanās);
2)jūs redzējāt vai lasījāt šo reklāmu nesen (vēlams šo jautājumu uzdot pēc samērā neilga laika pēc reklāmas parādīšanās);
3)jūs redzējāt vai lasījāt par konkrētu produktu (pakalpojumiem, ideju utt.) un to raksturojumiem;
4)jūs redzējāt vai lasījāt par konkrētu uzņēmumu (tā nosaukums, darbības veids, produkti utt.);
5)kā jūs uztvērāt šo reklāmu vai reklāmas sastāvdaļas un kādas asociācijas tā izraisīja.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties