Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:648085
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga speciālistiem ir jānovērtē reklāmas efektivitāte un jāizstrādā tās paaugstināšanas metodes.
Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi: 1
komunikatīvā efektivitāte – rāda cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu rezultātus šajā jomā, lietderīgi organizēt pircēju aptauju un piedāvāt atbildēt uz šādiem jautājumiem – jūs atceraties šo reklāmu?, jūs redzējāt šo reklāmu nesen?, jūs redzējāt par konkrētu produktu?, jūs redzējāt par konkrētu uzņēmumu?, u.tml.;
ekonomiskā efektivitāte – rāda reklāmas izmaksu salīdzinājumu ar apgrozījumu noteiktā periodā. Daži pētnieki izmanto absolūtās statistikas datus par reklāmas izdevumiem katrā atsevišķā mēdijā un salīdzina tos ar uzņēmuma apgrozījumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1128879
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties