Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:597663
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai izstrādātu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas metodes, speciālistiem sākotnēji ir jāizpēta esošās reklāmas efektivitāte. Pavisam pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi:
Komunikatīvā efektivitāte, tā parāda cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai to noskaidrotu nepieciešams veikt aptauju, kurai vajadzētu noskaidrot atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
vai pircējs atceras konkrētā produkta reklāmu (pēc ilgāka laika, kopš reklāma parādījusies)
vai pircējs vispār ievērojis konkrēto reklāmu (pēc nesenas reklāmas parādīšanās)
vai pircējs ir informēts par konkrētā produkta īpašībām
vai pircējs ir informēts par konkrēto uzņēmumu, kas produktu piedāvā
vai vispār uztvēra reklāmu un ar ko tā asociējās.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1146644
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties