Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:389647
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas efektivitātes vērtēšana vēl joprojām ir aktuāla katram reklāmdevējam, kurš neapšaubāmi pie sevis nodomā „Es pavisam noteikti zinu, ka puse reklāmas budžeta ir iztērēta pa tukšo, tikai kā, es nezinu.”
Kā zināms, reklāmas efektivitātes pētījumi parasti tiek veikti pirms un pēc reklāmas kampaņas. Ja preču marka tikai tagad parādīsies tirgū vai ir salīdzinoši nepopulāra, tad pētījumus ir ieteicams veikt pēc reklāmas kampaņas.
Reklāmas efektivitātes vērtēšana ļauj noskaidrot reklāmas ietekmi uz potenciālajiem patērētājiem pēc šādiem rādītājiem:
Mērķauditorijas apjoms;
Aktīvas vai pasīvas zināšanas par reklamēto produktu;
Reklāmas izprašana un atpazīšana;
Reklāmas elementu atcerēšanās;
Reklāmas pievilkšanās un agitācijas spēku;
Vēlme iegādāties reklamēto produktu;
Kopēja attieksme pret reklāmu;
Firmas „tēls” patērētāju acīs.
Minimālais skaits respondentu ir 400 cilvēki.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1140010
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties