Palūkojoties visapkārt, mēs redzam, cik daudz informācijas tiek piedāvātas, pasniedzot to dažādos veidos. Kā pirmais uzreiz nāk prātā, ka tā ir reklāma, ar kuru ikviens ir ciešā kontaktā katru dienu. No vienas puses tai tiek pievērsta liela uzmanība, bet no otras – mēs nemaz paši neapzināmies, ka dotais rezultāts (vai tas būtu kāds pirkums, vai kāda pakalpojuma izmantošana), ir redzētās reklāmas iespaidā. Tādēļ ir ļoti interesanti uzzināt, kāda ir īstā reklāmas būtība. Kā vienu no variantiem mēs varam minēt, ka reklāma ir pasākums, kuras mērķis padarīt kaut ko plaši pazīstamu un līdz ar to arī radīt patērētāju interesi. Pat neliela privāta rakstura sludinājums kādā laikrakstā informē par piedāvātajiem ražojumiem vai pakalpojumiem, kur cenšas mūs pārliecināt, izvēlēties tieši šīs markas produktu. Pašos pirmsākumos tirgotāji skaļi piedāvāja tirgū savas preces, un veikali izmantoja lielas izkārtnes, lai norādītu, ko viņi tirgo. Pat tad jau tika iezīmētas mūsdienu reklāmas pirmās pazīmes.…