Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:339440
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir ļoti pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskos momentus, tad uz šā āķa uzķeras daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāmās izmanto dažādus reklamēšanas stilus (saskaņa, iduvidualitātes simbols, priekšlikums, loģiskā reklāma, snobiskā pieeja).
Reklamēšana vienlaikus iedarbojas uz lielu auditoriju, jo parasti reklāmai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, arī pastu, transporta līdzekļus, ēku fasādes, ielu afišu izkārtnes, dažādus izdales materiālus. Tā kā preces ir atšķirīgas, tad arī to reklamēšanai tiks lietoti dažādi reklāmas līdzekļi. Reklāmā informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet arī tiek nostiprināts firmas vārds.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties