Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:911167
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmai esot mūsu ikdienā, nerodas pat šaubas, ka tai piemīt arī noteikts ekonomiskais un sociālais raksturs.
Daudzi zinātnieki strīdās par to, vai reklāma tik tiešām attaisno tos ieguldītos līdzekļus un ir kaut kādā mērā noderīga ekonomikai.
Lai izprastu kārtīgāk tās nozīmi ekonomikā, var iedalīt reklāmu 4 kategorijās.
Situācija, kad reklāma patiešām ir ļoti efektīva un iedarbīga.
Daudzi reklāmas kritiķi apgalvo, ka reklāma veicina zīmolu monopolu, kas nozīmē, ka zīmols tirgū iegūst tādas pozīcijas, ka citas kompānijas pat necenšas konkurēt ar to. Tomēr svarīgi saprast, ja mūsdienās tik tiešām pastāvētu šāda reklāmas izraisīta zīmolu monopolija, tad daudzi produkti tiktu pārstāvēti tikai no dažiem lielākajiem un ietekmīgākajiem ražotājiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1137952
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties