Reklāmai esot mūsu ikdienā, nerodas pat šaubas, ka tai piemīt arī noteikts ekonomiskais un sociālais raksturs.
Daudzi zinātnieki strīdās par to, vai reklāma tik tiešām attaisno tos ieguldītos līdzekļus un ir kaut kādā mērā noderīga ekonomikai.
Lai izprastu kārtīgāk tās nozīmi ekonomikā, var iedalīt reklāmu 4 kategorijās.
Situācija, kad reklāma patiešām ir ļoti efektīva un iedarbīga.
Daudzi reklāmas kritiķi apgalvo, ka reklāma veicina zīmolu monopolu, kas nozīmē, ka zīmols tirgū iegūst tādas pozīcijas, ka citas kompānijas pat necenšas konkurēt ar to. Tomēr svarīgi saprast, ja mūsdienās tik tiešām pastāvētu šāda reklāmas izraisīta zīmolu monopolija, tad daudzi produkti tiktu pārstāvēti tikai no dažiem lielākajiem un ietekmīgākajiem ražotājiem.…