Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:360356
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt, lai piesaistītu pieaugušo mērķauditoriju, ražotāji izvēlas dramatizēšana ar cenu palīdzību. Cena publikai var likt noticēt, ka produkts ir svarīgs un ka ir savas cenas vērts, kaut arī patiesībā precei ir uzlikts uzcenojums, ko ražotājs izmanto saviem ieguvumiem vai komunālo izdevumu segšanai.
Reklāmas priekšplāns ir daudz interesantāks nekā aizkulises. Aizkulisēs notiek smags darbs, lai reklāmu sagatavotu, savukārt priekšplāns ir reklāmas seja. Priekšplānu varam nodalīt divās daļās - nosacīta telpa, kurā publikas tiek radīta gatavā izrāde un tas ir viss, ko izrādē parāda spēlētājs, lai ietekmētu publiku.
Kā piemēru priekšplānam un izrādei var minēt – “Ēd kūku X un Tu nonāksi jautrā, aizraujošā draugu ballītē” (fonā skan mērķauditorijai raksturīga un populāra dziesma). Ballīte, aizraujošā atmosfēra – tas ir reklāmas priekšplans un izrāde. Pēc šī varam secināt, ka reklāma bieži vien ir vienkārši safabricēta, jo tā ir nepatiesa un paspilgtina produktu īpašības.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1368266
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties