Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:522204
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas veidi
1. Personāžu izmantošana.
Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:
vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;
sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs, iespējams nosodīs, iegādāsies pati šo preci vai pakalpojumu.

Reklāmas dalībnieku iedalījums pēc to psiholoģiskās ietekmes uz patērētāju
1. Skaistas sievietes;
2. Bērni;
3. Laimīgas un pievilcīgas ģimenes;
4. Dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki;
5. Vīrieši.

Ieteikumi modeļu veidošanai
1. jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
2. modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās paturpināt sižetu;
3. obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšanos (arī mīmiku) izraisītu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu uzmanības piesaistīšanai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties